PDA

View Full Version : I have been nominated for an Eisner Award!!

zer0
04-13-2005, 01:24 PM
Yes, you read it right!! I've been nominated for the MOTHERFUCKING WILL EISNER AWARD, BIZNITCH!!! That is, I've been nominated for the equivalent of the MOTHERFUCKING GODDAMN OSCAR of the comic world! Really! For reals, yo!

I just recieved this letter only a short while ago:

Congratulations! Bento and Starchy has been nominated for an Eisner
Award in the Best Digital Comic category. The full list of nominations
will be announced later today or early tomorrow.

For the purposes of the press release what URL should I list? Right now
I have www.noapologiespress.com/zer0comics/bunker1.htm

Best,

Jackie Estrada

And it's for reals, too! I signed myself up for the Eisner awards and recieved a confirmation letter from Jackie myself about two months or so ago! Of course when I did that, I never actually suspected I'd be NOMINATED!

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brent
04-13-2005, 01:43 PM
That's SWEET.

That means you'll have to fly to San Diego, of course... heh heh hee!

zer0
04-13-2005, 01:46 PM
I know! I hope I win, if only 'cause it might mean we'd all maybe get a chance to hang out together and get wasted at a comics convention! Wheeeeeeeeeee!

Brent
04-13-2005, 01:57 PM
Dude, you have to go as a nominee, before you know whether or not you've won!

YOU ARE SO SCREWED!

zer0
04-13-2005, 02:02 PM
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! American vacation, here I come!

I wonder, do you know if they pay for the airline ticket, though? I am, as has been mentioned, pretty broke.

Brent
04-13-2005, 02:43 PM
Oh, that's doubtful. Unless you're famous. Unless I'm wrong. Guess we'll find out, eh?

zer0
04-13-2005, 02:56 PM
Heh. Yeah. I'll save up, though! It'll be worth the trip! :)

Carlos
04-13-2005, 03:47 PM
GRATTULERAR SOM FAN!

HEJA SVERIGE! HEJA PETER!

Fan vad fett.. nu när det gått så här långt. måste nog du änd typ tvinga Metro att publicera dina serier. Grattis!

Will Eisner-awards liksom, Will Eisner!

zer0
04-13-2005, 03:58 PM
Tack, mannen! Jäääääääävlar vad schysst detta känns, alltså! Dags att (förhoppningsvis) visa världen att det finns fler serier från Sverige än tre rutor långa svartvita strippar som går i dagstidningar. Jag menar, vem fan har hört talas om "Rocky" utanför Sverige?? Dags att visa att svenska serier kan vara kreativa också! Wheeeeeeeeeeee!

Carlos
04-13-2005, 04:07 PM
Tack, mannen! Jäääääääävlar vad schysst detta känns, alltså! Dags att (förhoppningsvis) visa världen att det finns fler serier från Sverige än tre rutor långa svartvita strippar som går i dagstidningar. Jag menar, vem fan har hört talas om "Rocky" utanför Sverige?? Dags att visa att svenska serier kan vara kreativa också! Wheeeeeeeeeeee!

MÅSTE VARA HÄRLIGT. DU FÅR ha det grymt kul i USA alltså. nicey nice.

Ja det tycker jag verkligen det är dags... Inte konstigt heller.. Rocky är ju inte ens bra heller. Martin Kellerman är ju egentligen bara en elak självgod idiot som inte kan rita för fem öre, som gör "igenkänningstrippar" som ungefär bara tre stockholmare känner igen sig i. Dags att visa vart skåpet ska stå!!!

Sen så ritar du ju hur bra som helst, gillar verkligen Bento & Starchky teckningarna, som konstverk faan.. Senaste B&S-cartoonen hade en grym plot den med. Ska fira med en B&S bakgrund till datorn bara för det :)

zer0
04-13-2005, 04:23 PM
He heh heh! Det hoppas jag också! Tycker precis som Du (http://www.noapologiespress.com/zer0comics/aboutme.htm), det är viktigt att visa att det faktiskt kan komma orginella serier från sverige också. Fan asså, haja ifall Frank Miller hade fötts här! Han skulle fan ALDRIG ha blivit publicerad! Sorgligt men sant!

Hoppas allt fixar sig. Shit, tänk om jag vann? :) Ha ha ha!

Carlos
04-13-2005, 04:35 PM
He heh heh! Det hoppas jag också! Tycker precis som Du (http://www.noapologiespress.com/zer0comics/aboutme.htm), det är viktigt att visa att det faktiskt kan komma orginella serier från sverige också. Fan asså, haja ifall Frank Miller hade fötts här! Han skulle fan ALDRIG ha blivit publicerad! Sorgligt men sant!

Hoppas allt fixar sig. Shit, tänk om jag vann? :) Ha ha ha!

Håller med som fan ![URL=http://www.noapologiespress.com/zer0comics/aboutme.htm]
Haha. måste ha missat din rocky-diss innan.

Nej det är sant. I sverige vill man typ bara läsa serier om folk som super på krogen typ (hur kul är det?).. inte ens snuskserier verkar gå hem här ju!
Vilka svenska serier gillar du? Jag har knappt någon koll men har alltid gillat Joakim Pirinen, just nu läser jag bara Zer0 (!) och Johan Wanloo som är riktigt riktigt kul low-life humor.

Du måste vinna!!! fantamig. sätter min korvhund på det. hehehehe Vet du vilka som du har att tävla mot? Heja Peter! Heja Peter!

zer0
04-14-2005, 10:44 AM
Jodå, Joakim Pirinen är en av våra få bra svenska tecknare. Wanloo är kul han med, men man ser tyvärr inte så mycket av honom i den svenska vardagen.

Shit, maybe we should converse in English instead? That way, the other guys won't think we're plotting their murder, or something.

You'll bet your sausagedog on me winning? Man, I can't lose now!

Carlos
04-17-2005, 04:53 PM
Jodå, Joakim Pirinen är en av våra få bra svenska tecknare. Wanloo är kul han med, men man ser tyvärr inte så mycket av honom i den svenska vardagen.

Shit, maybe we should converse in English instead? That way, the other guys won't think we're plotting their murder, or something.

You'll bet your sausagedog on me winning? Man, I can't lose now!

Well isn't that what we are doing? ;)

Cool, :) you think like that. I don't know so much good comic-drawers around. Would be glad if you knew any good album or two I'll could buy.

zer0
04-18-2005, 03:44 PM
If you wanna buy a real good album, I'd recommend "Watchmen" by Dave Gibbons and Alan Moore. It's pretty much my favorite comic in the whole wide world. I'd also recommend "Hard Boiled" by Frank Miller and Geoff Darrow. The graphics in that one are incredible!!

Good thing you bet your sausagedog! I didn't lose, I got disqualified! ;)